Çankaya Belediyesi'nde Çalışanların Durumu
Çankaya Belediyesi'ne bağlı Belde A.Ş'de çalışan işçiler, maaşlarını alamadıklarını öne sürerek protesto göstesinde bulundu.
Çankaya Belediyesi'ne bağlı Belde A.Ş'de çalışan işçiler, maaşlarını alamadıklarını öne sürerek protesto göstesinde bulundu.
Mithatpaşa Caddesi'nden yürüyüşe geçen işçiler, Sakarya Caddesi'nde toplandı.
Burada basın açıklaması yapan Sosyal-İş Sendikası Ankara Şube Başkanı Murat Bozbeyoğlu, Belde A.Ş çalışanlarının sorunlarının geçmişinin bulunduğunu ifade etti.
Bozbeyoğlu, işçilerin 2 aydır maaşlarını alamadıklarını savunarak, geriye dönük alacaklar konusunda Belde A.Ş. ile nisan ayında yapılan protokole uyulmadığını belirtti.
"Bugün bıçağın kemiğe dayandığı yerdeyiz" diyen Bozbeyoğlu, şunları kaydetti:
"Taleplerimiz açık ve nettir. Artık verilen sözlerin yerine getirilmesini istiyoruz. Maaşlarımızın artık düzenli ödenmesini ve geriye dönük alacakların derhal ödenmesini, ikramiye ve geriye dönük diğer sosyal ödemelerin belirlenmiş tarihlerde ödenmesini talep ediyoruz."
Davul, zurna eşliğinde halay çeken grup, olaysız bir şekilde dağıldı.
Muhabir: Zafer Fatih Beyaz
Yayıncı: Tarkan Demir - ANKARA