Çarşamba'da Asayiş Uygulaması

Son Güncelleme:

Çarşamba Emniyet Müdürlüğünce asayiş uygulaması gerçekleştirildi.

Çarşamba Emniyet Müdürlüğünce asayiş uygulaması gerçekleştirildi.


İlçe Emniyet Müdürlüğü tarafından yapılan asayiş uygulamasında, 350 kişi sorgulandı, 8 araca trafik cezası kesildi, bir araç trafikten men edildi. Uygulamada çeşitli suçlardan aranan 6 kişi yakalandı.


Uygulamada ayrıca, bir iş yerine alkol ve sigara yasağına uymadığı gerekçesiyle para cezası verildi.

Kaynak: AA