Çorlu'da "Tehlikeli Atık Tesisine Hayır Platformu"Ndan Konser (Fotoğraflı

Son Güncelleme:

Çorlu'da, "Tehlikeli Atık Tesisine Hayır Platformu"nca konser düzenlendi.

Çorlu'da, "Tehlikeli Atık Tesisine Hayır Platformu"nca konser düzenlendi.


Cumhuriyet Meydanı'ndaki belediye binası önünde, platformun sesini duyurmak amacıyla düzenlediği konsere, çok sayıda kişi katıldı.


Ücretsiz yapılan konserde amaçlarının, seslerini duyurmak ve Çorlu'ya tehlikeli atık tesisi kurdurmamak olduğunu ifade eden platform yetkilileri, konserde sahne alan Yusuf Güney ve Pınar Aydınlar Sağ'ın da destek amaçlı buraya katıldıklarını belirtti.


Bu arada, Güney'in sahneden ayrıldığı sırada arbede yaşandı. Şarkıcıya ulaşmak isteyen hayranları, korumaları geçerek Güney ile resim çektirmek ve şarkıcıdan imza almak istedi.


Yaşanan arbedede, Güney ile bazı çocuklar ve kadınlar ezilme tehlikesi atlattı.


Muhabir: Muhterem Erkul


Yayıncı: Nurhan Çorlu - TEKİRDAĞ

Kaynak: AA