Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Son dönemlerde bazıları 'doğal gaz artık sıfırı tüketiyor' diyor.
Son Güncelleme:
Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Son dönemlerde bazıları 'doğal gaz artık sıfırı tüketiyor' diyor.
Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Son dönemlerde bazıları 'doğal gaz artık sıfırı tüketiyor' diyor. Doğalgazın sıfırlanması, sıfırı tüketmesi gibi bir şey kesinlikle söz konusu değil."
Kaynak: AA