Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Son dönemlerde bazıları 'doğal gaz artık sıfırı tüketiyor' diyor.

Son Güncelleme:

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Son dönemlerde bazıları 'doğal gaz artık sıfırı tüketiyor' diyor.

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Son dönemlerde bazıları 'doğal gaz artık sıfırı tüketiyor' diyor. Doğalgazın sıfırlanması, sıfırı tüketmesi gibi bir şey kesinlikle söz konusu değil."

Kaynak: AA