Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile Irak Başbakanı Haydar El İbadi'nin Telefonda Yaptığı...
Son Güncelleme:
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile Irak Başbakanı Haydar El İbadi'nin telefonda yaptığı görüşmede, iki ülke arasındaki doğrudan diyaloğu güçlendirmenin önemini vurguladıkları, bu çerçevede son dönemde kaydedilen gelişmelerin memnuniyet verici olduğunu belirttikleri ifade edildi.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile Irak Başbakanı Haydar El İbadi'nin telefonda yaptığı görüşmede, iki ülke arasındaki doğrudan diyaloğu güçlendirmenin önemini vurguladıkları, bu çerçevede son dönemde kaydedilen gelişmelerin memnuniyet verici olduğunu belirttikleri ifade edildi.
Kaynak: AA