Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile Irak Başbakanı Haydar El İbadi'nin Telefonda Yaptığı...
Son Dakika Logo
30.12.2016 06:56
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile Irak Başbakanı Haydar El İbadi'nin Telefonda Yaptığı...

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile Irak Başbakanı Haydar El İbadi'nin telefonda yaptığı görüşmede, iki ülke arasındaki doğrudan diyaloğu güçlendirmenin önemini vurguladıkları, bu çerçevede son dönemde kaydedilen gelişmelerin memnuniyet verici olduğunu belirttikleri ifade edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement