Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile Irak Başbakanı Haydar El İbadi'nin Telefonda Yaptığı...
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile Irak Başbakanı Haydar El İbadi'nin telefonda yaptığı görüşmede, iki ülke arasındaki doğrudan diyaloğu güçlendirmenin önemini vurguladıkları, bu çerçevede son dönemde kaydedilen gelişmelerin memnuniyet verici olduğunu belirttikleri ifade edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?