Demirtaş: Taksim'deki Saldırıyı Kınıyorum

Son Güncelleme:

HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, Taksim'deki bombalı saldırıyı kınadığını söyledi, "Hükümet bu tür patlamalara alışmış olabilir, ama biz alışmayacağız" dedi.

HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, öğlen saatlerinde partisi tarafından İtfaiye Meydanı'nda düzenlenen Halk Buluşması mitingine katıldı. Demirtaş, burada yaptığı konuşmasına İstanbul Taksim'de meydana gelen canlı bomba eylemine değinerek başladı.

"HÜKÜMET BU TÜR PATLAMALARA ALIŞMIŞ OLABİLİR, BİZ ALIŞMAYACAĞIZ"

Demirtaş, "İstanbul Taksim'de direkt sivilleri hedef alan bir terör saldırısı oldu. Bir kez daha bunu buradan söylüyorum. Bu saldırıyı kınıyorum. Hükümet bu tür patlamalara alışmış olabilir, ama biz alışmayacağız" dedi.




Kaynak: DHA