Denizde Fenalaşan Polonyalı Turist Öldü

Son Güncelleme:

Bodrum Bitez Yalısı sahilinde denize girdikten sonra fenalaşarak kalbi duran Polonyalı turist, hayatını kaybetti.

Bodrum'da denizde fenalaşan Polonyalı turist, yaşamını yitirdi.


AA muhabirinin aldığı bilgiye göre, ailesiyle önceki gün Bodrum ilçesine tatile gelen Polonya uyruklu Zbigniew Swend (67), sabah saatlerinde eşiyle Bitez Yalısı sahiline gitti.


Burada güneşlenen ve alkol alan Swend, daha sonra serinlemek için denize girdi. Denizde fenalaşan Polonyalı turist, vatandaşlarca çıkartıldı. Haber verilmesi üzerine olay yerine gelen sağlık ekiplerince turiste yaklaşık 45 dakika kalp masajı yapıldı. Polonyalı turist, müdahalelere rağmen kurtarılamadı.


Polonyalı turistin cenazesi, olay yerindeki incelemenin ardından Muğla Adli Tıp Kurumuna gönderildi. - Muğla

Kaynak: AA