Denizli'de Mantar Zehirlenmesi: 1 Ölü
Son Güncelleme:
Babadağ ilçesinde, doğadan topladıkları mantardan zehirlenen 1 kişi öldü.
Babadağ ilçesinde, doğadan topladıkları mantardan zehirlenen 1 kişi öldü.
Yeniköy Mahallesi'nde Ali Ton (73) ile eşi Cennet Ton (68), ormanlık alandan topladıkları mantarları yedi. Yakınları tarafından evde baygın olarak bulunan çift, Pamukkale Üniversitesi Hastanesine götürüldü.
Ali Ton, hastanede yaşamını yitirdi. Tedavisi devam eden Cennet Ton'un, sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi. - Denizli
Kaynak: AA