Denizli İl Milli Eğitim Müdürü Akgül: "Eğitim Öğretim Yılının İlk Dönemi Başarılı Geçti"
Son Güncelleme:
Denizli İl Milli Eğitim Müdürü Sebahattin Akgül, 2012-2013 eğitim öğretim yılının ilk döneminin başarılı geçtiğini bildirdi.
Denizli İl Milli Eğitim Müdürü Sebahattin Akgül, 2012-2013 eğitim öğretim yılının ilk döneminin başarılı geçtiğini bildirdi.
Denizli Milli Eğitim Müdürleri şubat ayı toplantısı 18 ilçe müdürünün katılımıyla Acıpayam'da yapıldı.
İl Milli Eğitim Müdürü Akgül, başarılı bir yarıyılı geride bıraktıklarını belirterek, "İl genelinde başarıyı daha da artırmak için bir dizi tanıtım toplantıları ve üniversite işbirliğiyle eğitim çalıştayı düzenledik. Tüm koşuşturmalarımız, çabalarımız, çocuklarımızı en iyi bir şekilde geleceğe hazırlamaktır."
Muhabir: Ramazan Alkan/ Mustafa Dermencioğlu/ Ali Rıza Karasu
Yayıncı: Ufuk Kırabalı - DENİZLİ
Kaynak: AA