Dha Ankara- Milli Savunma Bakanı Işık 15 Temmuz'da Gazi Olan Askerlerle Bir Araya Geldi

Son Güncelleme:

Milli Savunma Bakanı Fikri Işık, 15 Temmuz'da darbe girişimine karşı mücadele ederken gazi olan askerlerle Gazi Orduevi'nde akşam yemeğinde bir araya geldi.

Milli Savunma Bakanı Fikri Işık, 15 Temmuz'da darbe girişimine karşı mücadele ederken gazi olan askerlerle Gazi Orduevi'nde akşam yemeğinde bir araya geldi.


Milli Savunma Bakanlığı'ndan edinilen bilgiye göre, Gaziler arasında, 15 Temmuz gecesi Genelkurmay'da, Kara Kuvvetleri Komutanı Org. Çolak derdest edilirken darbecilerin 2 kurşunuyla yaralanan zel kuvvetler personeli yüzbaşı Burak Akın, 7 kurşun isabet etmesine rağmen kışlasını darbecilere teslim etmeyen albay Davut Ala da yer aldı. Gazilere takdir belgesi ve şilt takdim edildi.


Görüntü dökümü


-Yemekten genel ve detaylar

Kaynak: DHA