Dinozorlardan sonra Dünya nasıl iyileşti?
Son Güncelleme:
ABD'nin Colorado eyaletinde bulunan fosiller üzerinde yapılan incelemeler, dinozorları yok eden asteroid çarpması sonrası Dünya'da ekosistemin yeniden hızla iyileşip eski haline geldiğini gösterdi.
ABD'nin Colorado eyaletinde bulunan fosiller üzerinde yapılan incelemeler, dinozorları yok eden asteroid çarpması sonrası Dünya'da ekosistemin yeniden hızla iyileşip eski haline geldiğini gösterdi. Yaklaşık 1 milyon yıl sonra Dünya'da sanki hiçbir şey yaşanmamış gibi bir biyoçeşitlilik oluştu.
Kaynak: DailyMotion.com