Dinozorlardan sonra Dünya nasıl iyileşti?
ABD'nin Colorado eyaletinde bulunan fosiller üzerinde yapılan incelemeler, dinozorları yok eden asteroid çarpması sonrası Dünya'da ekosistemin yeniden hızla iyileşip eski haline geldiğini gösterdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?