Diyarbekirspor'da Sultanbeyli Mesaisi

Son Güncelleme:

Play Off'u garantileyen Diyarbekirspor, bu hafta sonu deplasmanda oynayacağı Sultanbeyli Belediyespor maçı hazırlıklarını sürdürüyor.

Spor Toto 3. Lig 2. Grup'ta geçen hafta 1- 0'lık Kemerspor galibiyetiyle Play Off'u garantileyen Diyarbekirspor, bu hafta sonu deplasmanda oynayacağı Sultanbeyli Belediyespor maçı hazırlıklarını sürdürüyor.

Camia Play Off'a odaklandı

Tamamıyla Play Off'a odaklanan yeşil kırmızılı ekip ligde kalan her 3 maçını da kazanarak Play Off maçlarına yüksek moralle çıkmayı hedefliyor. 1- 0'lık Kemerspor galibiyetinden sonra takımla kısa bir değerlendirme yapan Teknik Direktör Namık Altunsoy, futbolculardan Play-Off'a odaklanmalarını istedi. Altunsoy, "2. Lig'e direkt çıkamadığımız için bizde burukluk var. Her şeye rağmen Play-Off'a kalmayı garantiledik. Rahat konumda olmamıza rağmen maçları kazanmamız önemli. Bu da takımımızın kalitesini ortaya koyuyor. Play-Off'tan da olsa 2.Lig'e çıkacağımıza inanıyoruz. Önemli futbolcularımızı dinlendireceğiz. Kafa olarak Play-Off'a hazır olmalarını istiyoruz. Tüm benliğimizle buna odaklanacağız" dedi.

Kaynak: Temsilci