Duygun Yarsuvat: Hamzaoğlu'nun Eli Değmiş

Son Güncelleme:

Duygun Yarsuvat, 5-0'lık Torku Konyaspor galibiyetinin ardından açıklamalarda bulundu.

Spor Toto Süper Lig'de 13. hafta karşılaşmalarında Torku Konyaspor'u deplasmanda 5-0'lık skorla mağlup eden Galatasaray'da Başkan Duygun Yarsuvat karşılaşmanın ardından yaptığı açıklamalarda Teknik Direktör Hamza Hamzaoğlu'nun hakkını verdi.Basın mensuplarına konuşan Yarsuvat özlenen bir galibiyet aldıklarını belirtirken, "Konyaspor da iyi bir takım. Onlar da ellerinden geleni yaptı. Ancak biz de Hamza hocanın elinin değdiğini gördük takıma. Aynı takım, aynı oyuncular... Ama futbol aynı değil. Yenilsek bile böyle futbol oynadığımız zaman seviniriz." dedi.Yarsuvat, transfer konusuyla ilgili sorulan bir soruya ise şöyle yanıt verdi: "Transferler konusunda hiçbir şey söyleyemem. Gerçekleştikten sonra duyarsunuz. Zaten benden önce siz duyuyorsunuz."

Kaynak: Goal.Com