Düziçi'nde Sinema Salonu Açıldı
Düziçi ilçesinde Karacaoğlan Kültür Merkezi'nde Hürrem Sinema Salonu'nun açılışı yapıldı.
Düziçi ilçesinde Karacaoğlan Kültür Merkezi'nde Hürrem Sinema Salonu'nun açılışı yapıldı.
Belediye Başkanı Ökkeş Namlı, açılışta yaptığı konuşmada, sinema salonunu Düziçi'ne kazandırmaktan mutlu olduğunu söyledi.
Kültürel faaliyetlere önem verdiklerini belirten Namlı, şunları söyledi:
"İlçemizdeki gençlerimizin ve öğrencilerimizin sinema kültürüne alışmasını arzu ediyorum. Osmaniye'de gösterilen filmlerin tamamı Düziçi'nde de gösterilecek. Osmaniye'deki fiyatın yarısını ödeyecekler. Belediye olarak öğrencilerimizin faydalanması için okullarımıza belli sayıda bilet dağıtacağız. Filmler kaliteli. Belediye olarak bu kültürel faaliyetleri destekliyoruz."
Namlı, sinema salonunda günde 5 seans film gösterimi yapılacağını sözlerine ekledi.
Muhabir: Mustafa Demirbaş/ Ümit Kahrıman
Yayıncı: Tevfik Işık - OSMANİYE