Emniyet Müdürü Demirci'ye Veda Yemeği

Son Güncelleme:

İçişleri Bakanlığı kararnamesi ile başka bir göreve tayin edilmek üzere Emniyet Genel Müdürlüğü bünyesinde görevlendirilen Bilecik İl Emniyet Müdürü İbrahim Demirci'ye veda yemeği verildi.

İçişleri Bakanlığı kararnamesi ile başka bir göreve tayin edilmek üzere Emniyet Genel Müdürlüğü bünyesinde görevlendirilen Bilecik İl Emniyet Müdürü İbrahim Demirci'ye veda yemeği verildi.


Vali Vekili Metin Çınar, polis evinde düzenlenen yemekte, devlet memurlarının her zaman tayinlerinin söz konusu olduğunu belirterek, Demirci'nin insan odaklı bir görev anlayışı içerisinde görev yaptığını söyledi. İdarecilerin Türk Bayrağı'nın dalgalandığı her yerde görev yapmaya hazır olduğunu ifade eden Çınar, "İdareciler bir yere atanır güzel dostluklar kurar, başarılı çalışmalar yapar ve bir gün tayin olur gider veya emekli olur. Demirci,


Bilecik'in huzur ve güveni için başarılı çalışmalar yaptı. Bilecik'e yapmış olduğu hizmetlerden dolayı teşekkür ediyorum. Kendisine yeni görev yerinde başarılar diliyorum" dedi.


Emniyet Müdürü Demirci, Bilecik'in huzur ve güvenini sağlamak için fedakarca çalıştığını söyledi. - BİLECİK

Kaynak: İHA