Şükrü Ergün: Takım Halinde Çok İyiydik

Son Güncelleme:

Galatasaray adına harika bir gece olduğunu belirten Galatasaray yönetim kurulu üyesi Ergün, Burak'a da gösterdiği performanstan dolayı teşekkür etti.

Galatasaray yönetim kurulu üyesi Şükrü Ergün, Kopenhag maçının ardından takım halinde çok güzel bir performans ortaya koyduklarının altını çizdi.

Şampiyonlar Ligi B gurundaki üçüncü maçında Kopenhag ile karşılaşan sarı kırmızılar maçı 3-1 kazanamayı başardı.

Ergün yaptığı açıklamalarda kendileri adına güzel bir gün olduğunu, "Çok mutlu bir gece geçirdik. Hem spor açısından hem oyun açısından, taraftarımızın isteği olsun, futbolcularımızın mücadelesi olsun.. Dört dörtlük bir gece geçirdik. Taraftar takımı ateşlediği zaman bambaşka bir performans görüyoruz. Bütün hesaplarımız ikinciliği alıp yolumuza devam etmek" sözleri ile dile getirdi.

Bütün takımın performansından memnun kalan Ergün, "Burak hakkında konuşmak istiyorum. Kendisine güvenizim tam, taraftar da kendisine sahip çıktı. Şanssızlığı devam ediyor ama bugün sahanın her yerindeydi. Çok ter akıttı. Burak'a teşekkür ediyorum" şeklinde konuştu.


ONBİNLER GOAL.COM'U twitter'DAN TAKİP EDİYOR. SİZ DE KATILIN!

Kaynak: GoalCom