Ermenistan 2 Azerbaycan askerini iade etti

Son Güncelleme:

Yolunu kaybederek Ermenistan'a geçen 2 Azerbaycan askeri, Azerbaycan'a iade edildi.

Yolunu kaybederek Ermenistan'a geçen 2 Azerbaycan askeri, Azerbaycan'a iade edildi.


Azerbaycan Savunma Bakanlığı tarafından yapılan açıklamada, 18 Aralık günü sabah saatlerinde Azerbaycan ordusunda görevli 2 askerin olumsuz hava koşulları nedeniyle yollarını kaybederek, Laçın ilindeki Azerbaycan-Ermenistan devlet sınırından Ermenistan'a geçtikleri belirtildi. Açıklamada, Teymur Hüseyinov ve Murad Mustafayev isimli 2 askerin yapılan müzakereler sonucunda Ermenistan tarafından Azerbaycan'a iadesinin sağlandığı ifade edildi. - BAKÜ

Kaynak: İHA