Eskişehir'de Güvenlik Uygulaması

Son Güncelleme:

İl Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri kentin giriş ve çıkışlarında güvenlik uygulaması yaptı.

İl Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri kentin giriş ve çıkışlarında güvenlik uygulaması yaptı.


Alınan bilgiye göre, çok sayıda polis ekibinin katıldığı uygulamada, Eskişehir-Ankara, Eskişehir-Bursa ve Eskişehir- Kütahya karayolunun kent girişlerinde yolcu otobüsleri, otomobil ve kamyonlarda arama yapıldı.


Durumundan şüphelenilenlerin kimlik kontrol edildi. Uygulama sürüyor.

Kaynak: AA