Fenerbahçe'de Gençlik Operasyonu!

Son Güncelleme:

Fenerbahçe'de yaş ortalaması yükselen kadronun gençleştirilmesi için düğmeye basıldı.

Sarı lacivertli kulüpte başkan Aziz Yıldırım'ın, takımdaki yaş ortalamasını düşürmek ve daha genç bir takım meydana getirmek için harekete geçtiği öğrenildi.Takvim gazetesinde yer alan habere göre; teknik direktör İsmai Kartal ve yönetimle bir görüşme yapan Aziz Yıldırım'ın 30 yaşın üzerindeki oyuncuların aşamalı olarak takımdan gönderilmesi için harekete geçilmesini istedi. Fenerbahçe'de bu yaş sınırının üzerindeki oyuncular ise; Emre Belözoğlu, Kuyt, Egemen, Alves, Webo, Volkan, Bekir, Kadlec, Meireless, Selçuk Şahin ve Mehmet Topuz. Bu oyunculardan sadece Volkan Demirel'i takımda tutmak isteyen Aziz Yıldırım, diğer isimleri ise sırayla ve kademeli olarak takımdan gönderip onların yerine daha genç isimleri kadroya katmayı düşünüyor.Devre arasında başlayacak bu operasyonla da Fenerbahçe'nin birkaç yıl içinde daha genç bir takım olması sağlanacak.Sarı lacivertli takımda gönderileceklerin başında yer alan Alves'in yerine Bursaspor'dan Serdar Aziz'in transfer edileceği öğrenilirken Kuyt'ın da ülkesine dönmeyi düşündüğü ve son sezonunu Hollanda'da geçirerek jübile yapmak istediği belirtiliyor.

Kaynak: Goal.Com