Gençlerbirliği - Gaziantepspor: 2 - 0
Son Güncelleme:
Ankara / DHA Spor Toto Süper Lig Süleyman Seba Sezonu 12. hafta mücadelesinde Gençlerbirliği, sahasında Gaziantepspor'u 2-0 mağlup etti.
Ankara/ DHA
Spor Toto Süper Lig Süleyman Seba Sezonu 12. hafta mücadelesinde Gençlerbirliği, sahasında Gaziantepspor'u 2-0 mağlup etti.
Ankara 19 Mayıs Stadı'nda oynanan karşılaşmada Gençlerbirliği'nin gollerini 68. dakikada Arokoyo (Kendi kalesine) ve 77. dakikada İrfan Can Kahveci kaydetti.
Kaynak: DHA