Gençlik Haftası Ateşli Silahlar İl Birinciliği Yapıldı
Son Güncelleme:
19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı ve 15-21 Mayıs Gençlik Haftası kutlamaları çerçevesinde Ateşli Silahlar il birinciliği yapıldı.
Geçit Beldesinde bulunan atış alanında gerçekleştirilen Ateşli Silahlar il birinciliği genç kızlar ve genç erkekler kategorilerinde yapıldı. Yapılan müsabakalar neticesinde Bayanlarda Melike Arduç birinci, Kübra Altınbilek ikinci, Nurefşan Polat ise üçüncü oldu. Erkeklerde İsmail Kolasıgil birinci, Recep Yıldırım ikinci, Yasin Yarar ise üçüncü oldu. Dereceye giren sporculara ödülleri düzenlenen tören ile verildi.
Kaynak: Bültenler