Giresun Belediye Meclisi Toplandı
Son Güncelleme:
Giresun Belediye Meclisince, 2018 yılının ilk toplantısı yapıldı.
Giresun Belediye Meclisince, 2018 yılının ilk toplantısı yapıldı.
Belediyeden yapılan yazılı açıklamada, Belediye Başkanı Kerim Aksu başkanlığında gerçekleştirilen toplantıda, 23 gündem maddesinin görüşüldüğü belirtildi.
Açıklamada, toplantıda denetim komisyonu seçimlerinin de yapıldığı vurgulanarak, komisyon üyeliklerine Şinasi Kabacaoğlu, Şükrü Ertürk, Zafer Güngör, Süleyman Kır ve İbrahim Usta'nın seçildikleri bildirildi.
Kaynak: AA