Giresun'da Mesai Saatleri Değişiyor
Son Güncelleme:
Giresun'da, kamu kurum ve kuruluşlarında mesai saatlerinin yeniden düzenlendiği bildirildi.
Giresun'da, kamu kurum ve kuruluşlarında mesai saatlerinin yeniden düzenlendiği bildirildi.
Valilik Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü'nden yapılan yazılı açıklamada, 8 Kasım tarihinde saatlerin 04.00'den itibaren bir saat geri alınacağı, bu nedenle de devlet memurları için mesai saatlerinde değişikliğe gidileceği belirtildi.
Açıklamada, 9 Kasım 2015 tarihinden itibaren mesai saatlerinin 08.00-12.00 ile 12.30-16.30 olarak uygulanacağı kaydedildi.
Kaynak: AA