Göle Dönen Yolda Balık Tutmaya Çalıştı

Son Güncelleme:

Ordu'da bir esnaf, iş yerinin önündeki yol yağmur nedeniyle göle dönüşünce bunu protesto etmek için oltasını eline alarak, yolda balık tutmaya çalıştı.iş yerinin önünden geçen yolda bir aydır çalışma olduğunu belirterek, yağmur nedeniyle göle...

Ordu'da bir esnaf, iş yerinin önündeki yol yağmur nedeniyle göle dönüşünce bunu protesto etmek için oltasını eline alarak, yolda balık tutmaya çalıştı.


Ordu Yenimahalle'de berber dükkanı işleten Tamer Kaya,


iş yerinin önünden geçen yolda bir aydır çalışma olduğunu belirterek, yağmur nedeniyle göle dönen yolda oltasını eline alarak balık tutmaya çalıştı. Kendisini cep telefonu ile çeken Kaya, çektiği bu görüntüyü


sosyal paylaşım sitelerinde paylaşırken, "Ben esnaf olarak mağdurum. İşlerimiz bu yolun yüzünden azaldı. Ne biz karşıya geçebiliyoruz ne de karşıdakiler buraya geçebiliyor. Bizde şimdi boş vakitlerimizde bu yolda balık tutmaya karar verdik. Bu yol Ordumuza yakışmıyor. Genel olarak Ordu'nun zaten yol sorunu var. Bir an önce bu sorunun çözülmesini istiyoruz. Esprili şekilde böyle bir video çekip paylaştım" dedi. - ORDU

Kaynak: İHA