Hatay Boks Takımı Hatay'ı Yozgat'ta Temsil Edecek
Son Güncelleme:
Hatay'da faaliyet gösteren Mahmut Ördek Boks Akademisi ve Gençlik Hizmetleri Spor İl Müdürlüğü takım sporcularından oluşan karma bir takımın sporcuları Yozgat ilinde şampiyonluk için ringe çıkacak.
Hatay karma boks takımı, Yozgat boks il temsilciliğinin 2015 yılı faaliyet programında yer alan Boğazlıyan ilçesinde 30-31 Mayıs 2015 tarihleri arasında yapılacak olan özel boks turnuvasında, Hatay ilimizi temsil edecekler.
Hatay Boks İl Temsilcisi Nuri Erdener ve Bok Antakya Temsilcisi Hüseyin Zorkun yaptıkları ortak açıklamada, Hatay'da boks branşının hızla geliştiğine dikkat çekerek, büyük başarılara imza atıldığını ve gelişimin devam ederek daha büyük başarılara imza atılacağını ifade ettiler.
Erdener ve Zorkun, Yozgat'a yola çıkan Hatay Boks takımı antrenör ve sporcularına başarılar dilediler ve Hatay'ı en iyi şekilde temsil edeceklerine inandıklarını belirttiler.
Kaynak: Bültenler