Hatay'da Öğretmen ve Öğrenciler Yemekten Zehirlendi

Son Güncelleme:

Hatay’ın Antakya ilçesinde gıda zehirlenmesi şüphesiyle 23 öğrenci ve 10 öğretmen ve 4 görevli hastaneye kaldırıldı.

Hatay'ın Antakya ilçesinde gıda zehirlenmesi şüphesiyle 23 öğrenci ve 10 öğretmen ve 4 görevli hastaneye kaldırıldı.


Alınan bilgiye göre, okulda özel bir şirket tarafından verilen sabah kahvaltısının ardından mide bulantısı şikayetlerinin artması üzerine 23 öğrenci ve 10 öğretmen ve 4 görevli hastaneye kaldırıldı. Hastanede tedavileri yapılan ve sağlık durumları iyi olan 33 öğrenci, öğretmen ve görevliler daha sonra taburcu edildiği kaydedildi.


2 öğretmen ve 2 öğrencinin tedavileri sürdüğü öğrenildi. - HATAY

Kaynak: İHA