Hatay'da yasağın ardından cadde ve sokaklar boş kaldı
Son Güncelleme:
Emniyet Müdürlüğü ekiplerinin yol uygulaması Hatay'da yeni tip koronavirüsle (Kovid-19) mücadele kapsamında sokağa çıkma yasağının uygulanmasıyla cadde ve sokaklar boş kaldı.
Emniyet Müdürlüğü ekiplerinin yol uygulaması Hatay'da yeni tip koronavirüsle (Kovid-19) mücadele kapsamında sokağa çıkma yasağının uygulanmasıyla cadde ve sokaklar boş kaldı. Polis ekipleri, sokağa çıkan yaya ve sürücüleri durdurarak izinlerinin olup olmadığını sordu, yasağa uymayanlara idari işlem uyguladı.
Kaynak: AA