İhsangazi Milli Eğitim Müdürü Öğretmenlerle Tanıştı

Son Güncelleme:

Kastamonu İhsangazi Milli Eğitim Müdürü Talat Keskin ilçedeki okullarda görev yapan öğretmenlerle tanıştı.

İlçe Milli Eğitim Müdürü ilçedeki ilk ve ortaokulları ziyaret etti. Talat Keskin, İlçe öğretmenleriyle tanışarak 2013-2014 Eğitim-Öğretim Yılının başarılı geçmesi temennisinde bulundu. Başarıyı arttırmak için bu yıl yapılması planlanan çalışmalara değindi. İlçemizde 2013-2014 eğitim-öğretim yılı içerisinde yapılacak olan Eğitim Çalıştayı hakkında açıklamalarda bulundu.

Kaynak: Bültenler