İmam Hatip Ortaokulu'na Oyun Parkı
Son Güncelleme:
Sason Kaymakamı Bahadır Yörük, Sason İmam Hatip Ortaokulu bahçesinde yapılan oyun parkının açılışını yaptı.
Sason Kaymakamı Bahadır Yörük, Sason İmam Hatip Ortaokulu bahçesinde yapılan oyun parkının açılışını yaptı.
Yörük, beraberinde İlçe Milli Eğitim Müdürü Zeynel Abidin Teymur, İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Faysal Kılınç ve İmam Hatip Müdürü Osman Karataş ile birlikte okul bahçesindeki parkı hizmete açtı.
Parkın yapımında emeği geçenleri kutladığını belirten Yörük, "Oyun alanı çocukların serbest zamanlarını en güzel şekilde geçirmesini sağlayacaktır. İmkanlarımız ölçüsünde güzel hizmetlere imza atıp çocuklarımıza daha iyi hizmet vermenin gayreti içerisinde olacağız" dedi.
Açılıştan sonra çocuklarla sohbet eden Yörük, çocuklara oyuncak hediye etti.
Muhabir: Metin Özmen/Nail Kadırhan
Yayıncı: İrfan Cemiloğlu - BATMAN
Kaynak: AA