İnşaat Mühendislerinin Pikniği

Son Güncelleme:

İnşaat Mühendisleri Odası Trabzon Şubesi, her yıl geleneksel olarak düzenlediği bahar şenliğinin bu yıl 4'ncüsünü yaparak geleneği bozmamış oldu.

İnşaat Mühendisleri Odası Trabzon Şubesi, her yıl geleneksel olarak düzenlediği bahar şenliğinin bu yıl 4'ncüsünü yaparak geleneği bozmamış oldu.


Trabzon'da bir restoranın bulunduğu alanda gerçekleştirilen pikniğe üyeler tam kadro katılırken aileleriyle güzel bir gün geçirmenin keyfini yaşadılar.


İnşaat Mühendisleri Odası Trabzon Şube Başkanı Mustafa Yaylalı, geçen aylarda gerçekleştirdikleri olağan genel kurul sonrası yoğun bir çalışma temposu içine girdiklerini belirterek, "Biraz da olsa hem iş stresinden uzaklaşmak hem de yazın bu güzel gününde üyelerimizle bir araya gelmeyi amaçladık. Bir gün de olsa bu şekilde bir gün geçirmek hepimiz için biraz moral kaynağı olmuştur" dedi. - TRABZON

Kaynak: İHA