Jandarma Teşkilatı'nın Kuruluş Yıl Dönümü

Son Güncelleme:

Şanlıurfa'da Jandarma Teşkilatı'nın kuruluş yıl dönümü dolayısıyla bir tören düzenlendi.

Şanlıurfa'da Jandarma Teşkilatı'nın kuruluş yıl dönümü dolayısıyla bir tören düzenlendi.


Valilik basın bürosundan yapılan açıklamaya göre, İl Jandarma Komutanlığı'nda düzenlenen tören, Jandarma Alay Komutanı Albay Emin Dursun'un günün anlam ve önemini anlatan konuşmasıyla başladı.


Daha sonra katılımcalara jandarma birliklerinin kullanmış olduğu malzemelerin sergilendiği stantlar gezdirildi.


Kuruluş yıl dönümü kapsamında düzenlenen çeşitli yarışmalarda dereceye girenlere ödüllerinin dağıtılmasının ardından Şanlıurfa Belediyesi sıra gecesi ekibi sahne alarak, sevilen eserlerini seslendirdi.


Törene, Garnizon Komutanı Tuğgeneral Veli Tarakcı, Belediye Başkan Vekili Fevzi Yücetepe, Cumhuriyet Başsavcısı Mustafa Yalçın ile davetliler katıldı.


Muhabir: Müslüm Etgü


Yayıncı: Mehmet Güldaş - ŞANLIURFA

Kaynak: AA