Kadıköy'de İlginç Terim Tezahüratı

Son Güncelleme:

Fenerbahçe taraftarları, Galatasaray derbisinin son dakikalarında "İmparator Fatih Terim" diye bağırdı.
Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadı'nda oynanan derbi maçın 85.dakikasında takımlarının 2-0 üstünlüğünü kutlayan sarı-lacivertli...

Fenerbahçe taraftarları, Galatasaray derbisinin son dakikalarında "İmparator Fatih Terim" diye bağırdı.


Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadı'nda oynanan derbi maçın 85. dakikasında takımlarının 2-0 üstünlüğünü kutlayan sarı-lacivertli taraftarların, Galatasaray'dan olaylı bir şekilde ayrılan Fatih Terim lehine tezahürat yapması dikkat çekti. Fenerbahçeli taraftarlar, bir süre "İmparator Fatih Terim" ve "Terim'i satanı biz de satarız" diye tezahüratta bulundu. - İSTANBUL

Kaynak: İHA