Karşıyaka Gençleri 3 Bin Kişilik İftar Verdi
Son Güncelleme:
Balıkesir'in Gönen ilçesinde, Karşıyaka Mahallesi gençleri tarafından vatandaşlara geleneksel iftar yemeği verildi.
Balıkesir'in Gönen ilçesinde, Karşıyaka Mahallesi gençleri tarafından vatandaşlara geleneksel iftar yemeği verildi.
Karşıyaka gençleri tarafından 100. Yıl İlköğretim Okulu bahçesinde verilen iftara yaklaşık 3 bin kişi katıldı. Gönen Belediye Başkanı Hüseyin Yakar, İlçe Emniyet Müdürü Umut Ede, Milli Eğitim Müdürü İsmail Yılmaz, İlçe Tarım-Gıda ve Hayvancılık Müdürü Hazim Demirhan ve AK Parti İlçe Başkanı Av. Servet Bıyık'ın da katıldığı iftar programında yaklaşık 3 bin kişi aynı anda oruç açtı. İftar saatinden hemen önce Karşıyaka Camii İmamı Muhammed Abdullah Öztürk'ün okuduğu Kur'an-ı Kerim sonrasında ilçe müftüsü Hayrullah Yavuz, birlik ve beraberliğin önemini belirten konuşmasının ardında dua okudu. - BALIKESİR
Kaynak: İHA