Kayseri Erciyesspor'da Hedef Üst Tur
Kulüp Basın Sözcüsü Savruk: "Giresunspor'u eleyerek, bir üst tura çıkmak istiyoruz"
Spor Toto Süper Lig takımlarından Kayseri Erciyesspor'un basın sözcüsü Kaan Savruk, Ziraat Türkiye Kupası 3. turundaki rakipleri Giresunspor'u eleyerek, bir üst tura yükselmek istediklerini söyledi.
Savruk, yaptığı açıklamada, kulüp olarak Ziraat Türkiye Kupası'nda üst sıraları hedeflediklerini belirtti.
Bir üst turun takıma büyük moral vereceğini vurgulayan Savruk, "Spor Toto Süper Lig'e maalesef iyi başlayamadık. Ligde istediğimiz yerde değiliz. Takımın morale ihtiyacı var. Alınacak bir galibiyet takım için çok iyi olacak. Giresunspor'u eleyerek, bir üst tura çıkmak istiyoruz. Hiçbir rakibi küçümsemiyoruz. Hedefimiz kupada üst turlara çıkmak " diye konuştu.
Savruk, Giresunspor maçında taraftar desteğine ihtiyaçları olacaklarını ifade ederek, taraftarlardan tribünleri doldurmalarını istedi.
Kayseri Erciyesspor-Giresunspor maçı 30 Ekim Çarşamba günü saat 15.30'da Büyükşehir Belediyesi Kadir Has Stadı'nda başlayacak. - Kayseri