Kepsut'a Kültür Merkezi Yapılacak

Son Güncelleme:

Kepsut Belediye Başkanı İsmail Cankul, ilçeye kültür merkezi kazandıracaklarını söyledi.

Kepsut Belediye Başkanı İsmail Cankul, ilçeye kültür merkezi kazandıracaklarını söyledi.


Cankul, AA muhabirine yaptığı açıklamada, 2012 yılında hedefledikleri projelerden birinin ilçeye kültür merkezi kazandırmak olduğunu belirtti.


Bunun için Keçidere köyü yolu üzerinde bulunan Eski Cezaevi'nin Adalet Bakanlığından belediyeye devrinin sağlanacağını ifade eden Cankul, şunları kaydetti:


"Yaklaşık 3 dönümlük arazi üzerine Kültür Merkezi yapılacak. Kültür Merkezi bünyesinde sinema salonu, çok amaçlı konferans salonu, yazlık ve kışlık düğün salonu, sanatsal ve kültürel eğitimlerin verileceği derslikler ile sosyal etkinlik alanlarını bulunduran kompleks haline getirilecek. Bu proje hayata geçirildiğinde ilçemize önemli bir hizmet daha sunulmuş olacaktır."


- BALIKESİR

Kaynak: AA