Keşan Belediyesinde Toplu İş Sözleşmesi İmzalandı

Son Güncelleme:

Tüm Belediye ve Yerel Yönetim Hizmetleri Emekçileri Sendikası ile Keşan Belediyesi arasında 147 memuru kapsayan toplu iş sözleşmesi imzalandı.

Tüm Belediye ve Yerel Yönetim Hizmetleri Emekçileri Sendikası (Tüm Bel - Sen) ile Keşan Belediyesi arasında 147 memuru kapsayan toplu iş sözleşmesi imzalandı.

Keşan  Belediye Başkanı Mehmet Özcan,düzenlenen toplu iş sözleşmesi töreninde yaptığı konuşmada,çalışanlarının hakkını  veren bir belediye olduklarını söyledi.

Sözleşmenin taraflara hayırlı olmasını dileyen Özcan, daha sonra  belediyede çalışan 147 memuru kapsayan 2 yıllık sözleşmeyi  Tüm Bel-Sen Edirne Şube Başkanı Eşref Duran ile birlikte  imzaladılar.

Özcan, sözleşme gereğince memurlara  bürüt yüzde 20 oranında zam yapıldığını aktardı.

Kaynak: AA