Kızılay Bayram Sonrası Kan Bağışı Almaya Devam Edecek

Son Güncelleme:

İzmit Kızılay Kan Bağışı Merkezi, Ramazan bayramı sonrası kan bağışı almaya devam edecek.

İzmit Kızılay Kan Bağışı Merkezi, Ramazan bayramı sonrası kan bağışı almaya devam edecek.


İzmit Kızılay Kan Bağış Merkezi'nden yapılan yazılı açıklamada Ramazan ayı içerisinde kan stoklarının tükendiğini ve bunu telafi etmek adına Ramazan ayı sonrası yoğun bir çalışma ile tır ekiplerle kan bağışının alınmaya başlanacağı belirtildi.


Tır ekiplerinin kan bağışlarını kabul ettiği yer ve tarihler şöyle:


"22 Ağustos Çarşamba 11.00-23.00 Darıca Çınaraltı Meydanı


23-24 Ağustos 11.00-23.00 Çayırova Fatih Caddesi İş Bankası karşısı


25-26-27 Ağustos 11.00-23.00 Gebze Cumhuriyet Meydanı


28 Ağustos Salı 11.00-23.00 Dilovası Belediyesi hizmet binası önü


29-30 Ağustos 11.00-23.00 İzmit Belsa Plaza önü


31 Ağustos Cuma 11.00-23.00 Derince Belediyesi hizmet binası önü."


Muhabir: Necdet Doğruyol


Yayıncı: Murat Paksoy - KOCAELİ

Kaynak: AA