KKTC Cumhurbaşkanı Eroğlu, Kahire'ye Gidecek

Son Güncelleme:

KKTC Cumhurbaşkanı Derviş Eroğlu, İslam İşbirliği Teşkilatı (İİT) 12.İslam Zirvesi'ne katılmak üzere yarın Mısır'ın başkenti Kahire'ye gidecek.

KKTC Cumhurbaşkanı Derviş Eroğlu, İslam

İşbirliği Teşkilatı (İİT) 12. İslam Zirvesi'ne katılmak üzere yarın Mısır'ın

başkenti Kahire'ye gidecek.


Cumhurbaşkanlığı'ndan yapılan yazılı açıklamaya göre Eroğlu, İİT Genel

Sekreteri Ekmeleddin İhsanoğlu'nun daveti üzerine yarın saat 09.40'da Kahire'ye

gitmek üzere KKTC'den ayrılacak.


Eroğlu, Kahire'de zirve toplantılarına katılacak ve ikili görüşmelerde

bulunacak.


Cumhurbaşkanı, 8 Şubat'ta adaya dönecek.


Cumhurbaşkanı Eroğlu'na Kahire ziyareti sırasında Cumhurbaşkanı Özel

Temsilcisi Osman Ertuğ eşlik edecek.


Muhabir: Murat Demirci


Yayıncı: Şermin Coşkun - LEFKOŞA

Kaynak: AA