Kosgeb Müdürü Işık'tan Vali Tepe'ye Ziyaret
Son Güncelleme:
Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeleri Geliştirme ve Destekleme İdaresi BAşkanlığı (KOSGEB) Kars Hizmet Müdürü Mustafa Işık, Vali Eyüp Tepe'yi makamında ziyaret etti.
Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeleri Geliştirme ve Destekleme İdaresi BAşkanlığı (KOSGEB) Kars Hizmet Müdürü Mustafa Işık, Vali Eyüp Tepe'yi makamında ziyaret etti.
Bu yıl beşincisi düzenlenen Avrupa KOBİ Haftası dolayısıyla Tepe'yi ziyaret eden Işık, kentte yaptıkları çalışmalar ve desteklemeler hakkında bilgi verdi.
Tepe de ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Işık'a çalışmalarında başarılar diledi. - Kars
Kaynak: AA