Kovid-19 tedavisi gören 3 MSB personeli sağlığına kavuştu

Son Güncelleme:

Milli Savunma Bakanlığı, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedavisi gören 3 personelin iyileştiğini bildirdi.

Milli Savunma Bakanlığı, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedavisi gören 3 personelin iyileştiğini bildirdi.

Bakanlıktan yapılan açıklamada, şunlar kaydedildi:

"Kovid-19 salgınına yakalanan 3 mesai arkadaşımızdan güzel haberler geldi. Hepsi Kovid-19 virüsünü yenmeyi başardı ve yoğun bakım ünitesinden çıktı. Personelimize sağlıklı, güzel günler dilerken, gayretlerinden ötürü tüm sağlık çalışanlarımıza teşekkür ediyoruz."

Kaynak: AA