Lapseki'de "Türk Sanat Müziği" Konseri
Son Güncelleme:
Lapseki Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü'nün Belediye Düğün Salonunda düzenlediği "Türk sanat müziği" konserine, vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.
Lapseki Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü'nün Belediye Düğün Salonunda düzenlediği "Türk sanat müziği" konserine, vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.
Çanakkale Üniversiteliler Türk Müziği Korosu ile Biga Ticaret ve Sanayi Odası Korosunun birlikte verdiği konserde vatandaşlar yaklaşık 4 saat süren konserde müziğe doydu.
Konserin sonuna karonun en yaşlısı 75 yaşındaki Oya Özkan'ın söylediği şarkıyı dinleyiciler ayakta alkışladı.
Lapseki Belediye Başkanı Gani Mehmet Ekim, yaptığı açıklamada, belediye meclis üyeleriyle hazırladıkları programa gösterilen ilgiden memnun olduklarını belirterek, "Bu güzel konseri bizlere sunan başta şefleri olmak üzere tüm koroya çok teşekkür ediyorum" dedi.
- ÇANAKKALE
Kaynak: AA