Malatya'da 21 Öğrenci Süt İçtikten Sonra Rahatsızlandı

Son Güncelleme:

belirtildi.Olay, Doğanyol İlçesi Gökçe beldesinde meydana geldi.

Malatya'da, 21 öğrencinin süt içtikten sonra rahatsızlandığı


belirtildi.


Olay, Doğanyol İlçesi Gökçe beldesinde meydana geldi. İlköğretim okulunda ücretsiz dağıtılan sütleri içen öğrencilerden 21'i rahatsızlandıklarını belirterek okul yönetimine bildirdi. Öğrencilerin mide bulantısı şikayetleri üzerine çocukların Pütürge Devlet Hastanesi'ne kaldırıldıkları ve çoğunun ayakta tedavi görüp taburcu edildikleri, 3 öğrencinin hastanede serum tedavisi gördükleri kaydedildi. - MALATYA

Kaynak: İHA