Maltepe Belediyesi Sahaya Çıkmadı
Son Güncelleme:
Hentbol Bayanlar Süper Lig'in ilk haftasında Maltepe Belediyesi, deplasmanda Yenimahalle Belediyesi ile oynaması gereken maça çıkmadı.
Alınan bilgiye göre, Hentbol Bayanlar Süper Lig'in açılış haftasındaki Yenimahalle Belediyesi- Maltepe Belediyesi maçı, konuk takımın sahaya çıkmaması nedeniyle oynanamadı.
Maçın hükmen Yenimahalle Belediyesi lehine tescil edilmesi bekleniyor.
Kaynak: EuroSport.com