Milletvekili Ünal'ın 'Gaziler Günü' Mesajı

Son Güncelleme:

AK Parti Ordu Milletvekili Fatih Han Ünal, '19 Eylül Gaziler Günü' münasebetiyle bir mesaj yayınladı.

AK Parti Ordu Milletvekili Fatih Han Ünal, '19 Eylül Gaziler Günü' münasebetiyle bir mesaj yayınladı.


Milletvekili Ünal yayımladığı mesajında, "Ustun bir cesaret ve feragat örneği göstererek vatanımızı korumak için hayatları pahasına mücadele ederek gazilik unvanı alan kahraman gazilerimizi Gaziler Günü vesilesiyle bir kez daha şükran ve minnetle anıyoruz" dedi.


"Türkiye Büyük Millet Meclisi tarafından Atatürk'e gazilik unvanı verilişinin yıl dönümü olan 19 Eylül Gaziler Günü'nü bir kez daha kutluyoruz" diyen Milletvekili Fatih Han Ünal mesajında, "Bu anlamlı gün, TBMM'nin milletimiz adına gazilerimize olan vefa borcunun ödenmesinin yıl dönümüdür. Bu gün bizler, ülkemiz üzerinde özgürce yaşayabiliyorsak, bunu kahraman gazilerimize ve aziz şehitlerimize borçluyuz, onların emaneti olan bu güzel vatan gözümüz gibi korumak, ülkemizi muasır medeniyetler seviyesinin üzerine çıkarmak için çalışıyoruz ve bu hedefe her zamankinden daha çok yakınız. Ayrıca yine iktidarımız şehit yakınları ve gazilerimize pozitif ayrımcılık yapmaktadır. Bu duygu ve düşüncelerle, Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarına aziz şehitlerimize ve ebediyete intikal eden gazilerimize Allah'tan rahmet diliyor, hayatta alan gazilerimize minnet ve şükranlarımı sunuyorum" ifadelerini kullandı. - ORDU

Kaynak: İHA