Milli Eğitim Müdürü Büyükfırat'tan Veda Mesajı
Adana İl Milli Eğitim Müdürlüğü görevinden, Nevşehir'e atanan Abdulgafur Büyükfırat veda mesajı yayımladı.
Adana İl Milli Eğitim Müdürlüğü görevinden, Nevşehir'e atanan Abdulgafur Büyükfırat veda mesajı yayımladı.
Büyükfırat, yayımladığı mesajda, görev yaptığı süre içerisinde eğitim hizmetlerinin niteliğini, hizmeti yerine getirenlerin ve hizmetten yaralananların memnuniyetini ön plana alarak, aktif bir yönetim anlayışıyla çalıştığını ifade etti.
Görev yaptığı 4 yıl içerisinde okul öncesi ve mesleki eğitim gibi konularda birçok projenin hayata geçirilmesini sağladığını belirten Büyükfırat, iyi bir eğitimle toplumun daha iyi bir hayat standardına kavuşacağı inancıyla çalıştığını kaydetti.
Büyükfırat, Vali, Vali yardımcıları, kamu kurum ve kuruluşlarına, dernek ve mahalli idarelere, sivil toplum kuruluşlarına eğitime verdikleri destekten dolayı teşekkür etti.
- ADANA