Mitroviça'nın Kuzeyindeki 3 Seçim Merkezinde Sırp Seçmenler Sandık Başında
Mirtoviça'nın kuzeyinde geniş güvenlik önlemleri altında oy kullanma süreci sabah 07.00'de başladı.
Mirtoviça'nın kuzeyinde geniş güvenlik önlemleri altında oy kullanma süreci sabah 07: 00'de başladı. Oy kullanma hakkına sahip olan 23 bin genellikle Sırp seçmen vatandaşlık görevini yerine getirmek için 3 seçim merkezini oluşturan Sveti Sava İlkokulu'na, Teknik Meslek Lisesi'ne ve Sveti İliya Orta Okulu'na gelerek oylarını kullanmaya başladılar. Oy kullanma süreci AGİT gözlemcileri denetiminde gerçekleşiyor. Oy kullanan Kuzey Mitroviçalı, Dragan İliç Kuzey Mitroviça belediyesinin, Arnavutların eline geçmemesi için oyunu kullandığını ifade ederek, kameralara Kosova Cumhuriyeti kimlik belgesini gösterdi. KUZEYDEKİ KRİTİK SEÇİMLER İÇİN GENİŞ GÜVENLİK ÖNLEMİ ALINDI
Seçimlerin olaysız geçmesi için geniş güvenlik önlemleri alındı. 3 seçim merkezi yanında, bine yakın Kosova Polisi, Eulex Polisi ve Barış Gücü askeri hazır durumda bulunuyor . Sandıkların akşam saat 19: 00'da kapanmasına ve oyların Priştine'ye getirilmesine kadar güvenlik güçleri görev başında bulunacak .