Niğde Milli Eğitim Müdürlüğü, Tercih ve Danışma Bürosu Kurdu

Son Güncelleme:

Niğde Milli Eğitim Müdürlüğü öğrenciler için tercih ve danışma bürosu kurdu.

Niğde Milli Eğitim Müdürlüğü öğrenciler için tercih ve danışma bürosu kurdu.


İl Milli Eğitim Müdürü Celalettin Ekinci, yaptığı açıklamada, öğrencilerin üniversite tercihlerine yardımcı olmak amacıyla bazı tedbirler aldıklarını söyledi.


Ekinci, "8-18 Temmuz'da öğrencilerimiz üniversite için tercih yapacaklar. İl Milli Eğitim Müdürlüğü olarak öğrencilerimize tercihlerinde yardımcı olmak amacıyla Rehberlik ve Araştırma Merkezimizde tercih ve danışma bürosu oluşturduk ve ortaöğretim kurumlarındaki rehber öğretmenlerimizi tercih dönemi süresince burada görevlendirdik" dedi.


Hayatın uzun bir süreç olduğunu belirten Ekinci, karamsarlığa düşmeden, ümitsizliğe kapılmadan, tercihlerin doğru bir şekilde yapılması gerektiğini sözlerine ekledi. - Niğde

Kaynak: AA