Öğrencilerden Futbolculara Tatlı İkramı
Son Güncelleme:
Cebesoy İlköğretim Okulu 1-D sınıfı öğrencilerinin Adana Demirspor'un antrenmanını izleyerek, futbolculara tatlı ikram ettikleri bildirildi.
Cebesoy İlköğretim Okulu 1-D sınıfı öğrencilerinin Adana Demirspor'un antrenmanını izleyerek, futbolculara tatlı ikram ettikleri bildirildi.
Kulüpten yapılan yazılı açıklamaya göre, mavi-lacivertli formaları ile antrenmanı izlemeye gelen öğrenciler, ellerindeki dövizlerle tezahüratlar yaptı.
Öğrenciler daha sonra futbolculara tatlı ikram etti. - ADANA
Kaynak: AA