Öğrencilerden Futbolculara Tatlı İkramı

Son Güncelleme:

Cebesoy İlköğretim Okulu 1-D sınıfı öğrencilerinin Adana Demirspor'un antrenmanını izleyerek, futbolculara tatlı ikram ettikleri bildirildi.

Cebesoy İlköğretim Okulu 1-D sınıfı öğrencilerinin Adana Demirspor'un antrenmanını izleyerek, futbolculara tatlı ikram ettikleri bildirildi.


Kulüpten yapılan yazılı açıklamaya göre, mavi-lacivertli formaları ile antrenmanı izlemeye gelen öğrenciler, ellerindeki dövizlerle tezahüratlar yaptı.


Öğrenciler daha sonra futbolculara tatlı ikram etti. - ADANA

Kaynak: AA